24 آوریل

نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان
امتیاز دهی کاربران
( رای)مدیریت مشتریان خود را با نرم افزار باشگاه مشتریان گاما تجربه نمایید.
باشگاه مشتریان گاما اکثر نیازهای مجموعهها را برای مدیریت مشتری با ارائه خدمات مختلف رفع نموده و کمک شایانی به جلب رضایت مشتریان نیز مینماید.
نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (Customer Relationship Management) – باشگاه مشتریان
شبکه فناوری و اطلاع رسانی گاما مفتخر است که جدیدترین خدمت نرمافزاری خود را با عنوان نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) معرفی نماید.
نرمافزار باشگاه مشتریان گاما قابلیت ارتباط با سایر نرمافزارها و سایتها را از طریق وبسرویسهای مختلف به کاربران میدهد تا اطلاعات بیشتری از مشتری مانند اطلاعات مالی و حسابداری، میزان امتیازات، درج تماس و …را بهصورت یکجا جمعآوری کرده و از آن استفاده نمایند.
امروزه برقراری ارتباط مستمر با مشتری و جلب رضایت ایشان از روشهای مختلفی صورت میگیرد. مهمترین خطمشی بسیاری از مجموعهها مشتری مداری میباشد که مورد توجه مدیران قرار گرفته است، مشتری مداری، حفظ مشتریان و وفاداری آنها بهترین تبلیغ برای هر سازمان و شرکتی میباشد. نرمافزار باشگاه مشتریان یا ارتباط با مشتریان فراداده امکان جمعآوری اطلاعات متفاوت و تنظیم انواع روشهای استفاده از این اطلاعات را به مدیران و کارمندان مجموعهها میدهد تا بتوانند خدمت بهتری را ارائه دهند و گامی متفاوت در تبلیغات و بازاریابی از طریق مشتریان قدیمی خود بردارند.
ویژگیهای نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM – باشگاه مشتریان (Features)
نرمافزار باشگاه مشتریان گاما قابلیت ارتباط با سایر نرمافزارها و سایتها را از طریق وبسرویسهای مختلف به کاربران میدهد تا اطلاعات بیشتری از مشتری مانند اطلاعات مالی و حسابداری، میزان امتیازات، درج تماس و …را بهصورت یکجا جمعآوری کرده و از آن استفاده نمایند. سایر ویژگیهای برتر نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM که کاربرد بیشتری دارند به اختصار توضیح داده میشود :
- درج گروههای مختلف مشتریان جهت تفکیک آنها در طبقهبندیهای مختلف
- درج تماس برای هر مشتری و تفکیک موضوعات تماسها در دستهبندیهای متفاوت(پشتیبانی، فروش، مالی و …) و امکان مدیریت تماسها
- دریافت گزارش از لیست تماسها با فیلترهای مختلف از قبیل نوع تماس، تماسگیرنده،زمانبندی تماس و ….
- ارسال پیامک قدردانی با متون آماده طبق سلیقه مدیریت بعد از اتمام هر تماس
- ایجاد تفکیک گروههای محصولات و خدمات
- امکان ارتباط موجودی انبار با نرمافزار
- تنظیم پیامهای هشدار جهت اعلام موجودی انبار ، از داخل نرمافزار و پیام کوتاه
- امکان ارائهی پیشفاکتور و محاسبه درصد تخفیف و مالیات
- مشاهده و چاپ پیشفاکتور
- امتیازدهی به میزان خرید مشتریان
- ایجاد نمودارهای متفاوت با فیلترهای مختلف از نوع و میزان خریدهای مشتریان
- امکان درج لوگو، نام مجموعه و اطلاعات مشتری(برگرفته از مشخصات اولیه مشتری در نرم افزار) بر روی صورت حساب ها
- نمایش میزان فروش بر روی نمودار
- تنظیم تعداد هشدارها در زمانهای متفاوت
- اطلاعرسانی محصولات و خدمات جدید و درصد تخفیفها
- امکان مشاهدهی گزارشات مانیتورینگ مراجعات مشتریان
- ارسال فکس
امکاناتی که به اختصار نام برده شدند اکثر نیازهای مجموعهها را برای مدیریت مشتری با ارائه خدمات مختلف رفع نموده و کمک شایانی به جلب رضایت مشتریان نیز مینماید.
یکی از معروفترین محصولات گاما ارائه خدمات تخصصی پیام کوتاه با برند گاما پیامک است که نرمافزاری مشهور و محبوب است؛ برقراری ارتباط نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان با نرمافزار گاما پیامک امکانات و قابلیتهای فراوانی را به این نرمافزار داده است. اطلاعرسانیها ، پیامهای قدردانی ، پیامهای هشدار و بسیاری از امکانات دیگر نرمافزار باشگاه مشتریان از طریق پیام کوتاه نیز صورت میپذیرد. ویژگیهای متعدد، متمایز و مختلف گاما پیامک که در ارتباط با نرمافزار باشگاه مشتریان است یکی دیگر از دلایل متفاوت بودن این نرمافزار از موارد مشابه آن در بازار میباشد.
مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
- آگاهی از میزان تقاضا از هر کالا و محبوبیت آن بین مشتریان
- حفظ مشتريان و جلوگيري از رویگردان شدن آنها به سمت رقبا
- ایجاد انگیزه در مشتری برای تقویت وفاداری نسبت به سازمان
- رضایت مشتری و تبلیغات دهان به دهان یا شفاهی
- ارایه خدمات به بهترین شکل و قالب ممکن
- تقویت تعامل و ارتباط با مشتریان
- پیشرفت و بهبود عملکرد صاحبان سازمان از طریق رفتارشناسی مشتریان
- درآمدزایی و افزایش سودآوری در سازمان
- کاهش سازوکارهای اضافی بین مشتری و صاحبان و مسئولان سازمان
- نگهداری و حفظ مشتری در سازمان
- در اختیار داشتن منبع اطلاعاتی بسیار قوی از عملکرد مشتریان هر سازمان
- شناخت و کسب دانش از احتیاجات و نیازهای مشتری
- تحلیل و ارزیابی میزان فروش
نمایندگی نرم افزار CRM باشگاه مشتریان
امکان ارائه نمایندگی باشگاه مشتریان هم فراهم گردیده است و نمایندگان ما هم می توانند اقدام به فروش باشگاه مشتریان کنند.
بستههای باشگاه مشتریان کاملا وابسته به ما میباشد، بدین معنا که امکان ایجاد بسته با سطوح دسترسی مختلف وجود ندارد. دقیقا مطابق بستههای گاما پیامک برای نمایندگان نیز ایجاد میشود و ایشان میتوانند قیمتگذاری را معادل یا بیشتر قرار دهند.