نحوه ارائه خدمات پشتیبانی در ایام نوروز ۹۶

۲۵ اسفند

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی گاما

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی در ایام نوروز ۹۶

امتیاز کاربر 5 (1 رای)
درحال ارسال
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

قهرمانان پشتیبانی گاما ، تمام لحظات بدون تعطیلی در کنار شما هستند

ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی سال ۱۳۹۶ احتراما به اطلاع میرساند واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت گاما از ۱ فروردین از ساعت ۹ صبح – ۲۳ پاسخگوی سوالات و درخواست های شما خواهد بود.

راه های استفاده از خدمات پشتیبانی :

  • پشتیبانی تلفنی : ۰۲۱۲۶۴۱۰۶۱۶ و ۰۲۱۲۶۴۱۰۶۱۷
  • ارسال تیکت : (پورتال پشتیبانی)۲۴ساعته آنلاین
  • ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۴۳۲۶
  • ارسال ایمیل به  GAMAPAYAMAK@GMAIL.COM
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین در تلگرام  @gamasuport

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال