مدارک لازم برای فعال سازی خط پیامک خدماتی و امکان ارسال پیام به بلک لیست ، اطلاعیه تیر ۹۶

۱۱ خرداد

مدارک لازم برای خط پیامک خدماتی

مدارک لازم برای فعال سازی خط پیامک خدماتی و امکان ارسال پیام به بلک لیست ، اطلاعیه تیر ۹۶

امتیاز کاربر 5 (1 رای)
درحال ارسال

خط خدماتی چیست ؟

خطوط خدماتي شامل خطوطي هستند که قابلیت عبور از بلک لیست مخابرات را دارند، در صورتیکه محتوی پیامک های شما اطلاع رسانی یا خبری است و با لیست مخاطبین خود در ارتباط هستید شما میتوانید درخواست دهید تا خط اختصاصی پیامک شما به خدماتی تبدیل گردد بدین صورت میتوانید به شماره های مسدودی و شماره هایی که در لیست سیاه مخابرات وجود دارد نیز پیام ارسال کنید.

تفاوت خط پیامک خدماتی و خط پیامک تبلیغاتی

خط پیامک خدماتی

خطوط خدماتی ، همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که شما باید از آنها برای اطلاع رسانی به مخاطبینتان استفاده نمائید،از این خطوط امکان ارسال پیام به بانک موبایل محله ای،هدفمند وجود ندارد .استفاده از این خطوط به مشترکینی که در دفاتر همراه اول درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی را داده اند نیز امکان پذیر است

خط پیامک تبلیغاتی

خطوط تبلیغاتی ، خطوطی هستند که با آنها اقدام به ارسال پیامک می نمایید و به شهر ، محدوده و … پیامک ارسال می کنید ، این خطوط قابلیت ارسال پیامک به کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده اند ندارند ، زیرا این اشخاص قانونا اعلام کرده اند که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند.

مرحله اول مدارک لازم برای خدماتی شدن خط اختصاصی مرحله اول مدارک مورد نیاز برای خدماتی شدن خطوط اختصاصی ( آخرین ویرایش تیر ۹۶ )

مدارک مورد نیاز خدماتی شدن خطوط اپراتور 2000

1 - دانلود و تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

فرم را از اینجادانلود نمائید. (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت "موضوع و محتوای پیامک خدماتی" ذکر شود)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و ...)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... می باشد)

2 - متن تعهدنامه جرائم تخلفات  (دانلود فرم)

3- یک فقره چک ضمانت بابت خدماتی شدن خط به مبلغ 500 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح و در وجه شرکت آتیه داده پرداز

4- گواهی امضا مدیرعامل برای سازمان ها / ادارات دولتی و شرکت های خصوصی

5- بانک شماره مشترکین

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

* قبل از اقدام به آماده کردن مدارک خدماتی ، نیاز است جهت بررسی نمونه پیامک از طرف اپراتور از خط مورد نظر حداقل یک هفته پیامک ارسال نمایید.

مدارک مورد نیاز خدماتی شدن خطوط اپراتور 3000

1- تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

ابتدا فرم را از اینجا دانلود  نمائید (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت "موضوع و محتوای پیامک خدماتی" ذکر شود)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و ...)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... می باشد)

2 - متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

شرکت / سازمان ................. تعهد مي نمايد از خط ....................... تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 - یک فقره سفته ضمانت بابت خدماتی شدن خط به مبلغ 100 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (نمونه سفته تکمیل شده)

4- گواهی امضا مدیر عامل

5 - بانک شماره مشترکین :

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

مدارک مورد نیاز خدماتی شدن خطوط اپراتور 5001

 1- تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

ابتدا فرم را از اینجا دانلود  نمائید (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت "موضوع و محتوای پیامک خدماتی" ذکر شود)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و ...)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... می باشد)

2 - متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

شرکت / سازمان ................. تعهد مي نمايد از خط ....................... تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 - یک فقره سفته ضمانت بابت خدماتی شدن خط به مبلغ 100 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (نمونه سفته تکمیل شده)

4- گواهی امضا مدیر عامل

5 - بانک شماره مشترکین :

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

مدارک مورد نیاز خدماتی شدن خطوط اپراتور 021

1- تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

ابتدا فرم را از اینجا دانلود  نمائید (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت "موضوع و محتوای پیامک خدماتی" ذکر شود)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و ...)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... می باشد)

2 - متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

شرکت / سازمان ................. تعهد مي نمايد از خط ....................... تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 50.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3 - یک فقره سفته ضمانت بابت خدماتی شدن خط به مبلغ 50 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (نمونه سفته تکمیل شده)

4- گواهی امضا مدیرعامل برای سازمان ها / ادارات دولتی و شرکت های خصوصی

5 - بانک شماره مشترکین :

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.

*** کاربر متقاضی حتما بایستی در قالب شخص حقوقی ( به نام شرکت یا سازمان ) دارای شماره پیامک بوده و روی آن شماره درخواست سرویس خدماتی نمای به عبارتی مالکیت خط باید حقوقی باشد

مدارک مورد نیاز خدماتی شدن خطوط اپراتور 1000

خطوط 1000 تنها برای مجموعه های دولتی بدون ارائه سفته خدماتی می گردد.

1- تکمیل فرم خدماتی (دانلود فرم) :

فرم را از اینجا  دانلود نمائید. (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت "موضوع و محتوای پیامک خدماتی" ذکر شود)

خطوط 1000 تنها برای شرکت های دولتی خدماتی می گردد.

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و ...

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... می باشد(

2- متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.(

شرکت / سازمان ................. تعهد مي نمايد از خط ....................... تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

3- بانک شماره مشترکین :

آخرین لیست شماره موبایلهای مخاطبان خود (  فقط شماره موبایل همراه اول)که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل txt ذخیره و بارگذاری نمایید.


مراحل لازم برای خدماتی شدن خط اختصاصی مرحله دوم ارسال تصویر مدارک

پس از تکمیل مدارک مرحله اول ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / خط خدماتی) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد

(از ارسال درخواست در داخل تیکت جدا خودداری نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید.)

لازم به ذکر است تصویر مدارک باید بصورت رنگی ارسال گردد در غیر اینصورت مدارک تایید نخواهد شد.

خط پیامک خدماتی مرحله سوم ارسال اصل مدارک

پس از تائید کردن مدارک در ماژول خدماتی و تغییر وضعیت آن به “منتظر ارسال اصل مدارک” لطفا اصل مدارک را به شرکت ارسال نمائید تا خط در پروسه خدماتی شدن قرار بگیرد،پس از دریافت اصل مدارک درخواست خدماتی برای اپراتور ارسال می گردد.

خط پیامک خدماتی مرحله چهارم خدماتی شدن خط

پس از اینکه خط خدماتی شد، وضعیت آن به “خدماتی گردید” تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد


• لازم به ذکر است پروسه خدماتی شدن خطوط از طرف ارتباطات سیار انجام می گردد و زمان دقیقی در این خصوص اعلام نگردیده است.در نظر داشته باشید از زمان ارسال درخواست به اپراتور حداقل یک ماه زمان نیاز است تا خط خدماتی گردد.
• شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام می گردد.
• ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارسال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد. در صورتیکه هریک از کاربران تمایل به ارسال پیام راهنما بیش از ۱ بار در ماه داشته باشد بلامانع می باشد.
• برای سایر اپراتوها (نظیر ۵۰۰۰۲،۵۰۰۰۵ و ۵۰۰۰۴) شرایط جدید خطوط خدماتی اعلام نشده است.